lørdag den 14. juli 2012

Hjemme fra en uges ferie i sommerhus med de 4 vilde. Vejrudsigten havde spået forfærdeligt vejr hele ugen, men vi var virkelig heldige!
Vi havde en dejlig tur, selvom min bækkenløsning nogen gangen tvang tempoet længere ned, end jeg selv ville.
Børnene nød virkelig, at have ude-livet frit tilgængeligt og jeg er slet ikke i tvivl om, at den kommende flytning er det helt rigtige 'move' for os. -særligt efter vi igen er hjemme i denne betonklods, jeg kan mærke det på børnene med det samme... heldigvis er flytningen nær, så vi overlever nok den sidste tid her ;-)

Billeder skal der selvfølgelig til! Jeg har endnu en gang taget alt for mange billeder, så har udvalgt nogle stykker hertil ;-)


En stille tegne-stund efter ankomsten...


En meget glad lækkerhed på vej hjem efter aftensmad...

Vandsjov...

Lækre unger ude og gå en tur...

Århhh, man er stadig lille nok til at putte godt hos sin moar... <3

Elefanter på stranden...

På vej til Cirkus Arena...

Det her Cirkus-noget er da bare kanon! ...

Wauw....

Lidt havearbejde skal der til...

Jeg har set mange regnbuer igennem årene, alligevel bliver jeg stadig lige så glad indeni, som var det den allerførste jeg så! En af naturens fantastiske finurligheder....

Nej mor jeg NÆGTER at gå indenfor....

Hoppende børn :-) ...

Lidt forkælelse til moderen/vores kommende hjem...

En spirrende forelskelse <3
(da de kom over på den anden side af vejen, begyndte han at kysse hende hele tiden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar